Tuesday, March 17, 2009

Niimõnusalt palju olen viimasel ajal sõita saanud.
Munakal , Kuutsekal , Valgehobusemäel, Laulukal ja isegi Bastionil käidud.
Valgekal littisin parki päris pikalt. Õhtu poole sõitsin rohkem backcountryt. Tegime üle mingi pikali oleva puu hüppe, siis veel kikkeri puudrisse ja hüppasime veel mingit treppi ka. Ja õhtul kui me Aegviidus rongi ootasime oli aega jõhkralt , mida sain parajaks teha aexi minirämbis lauaga tsillides. Tol päeval sain lukku vist 2 uut trikki :)
Järgmine päev kahjuks üldse sõita ei saanud, käisin Narvas iluvõimlemise võistluseid pildistamas, et saada rahhi Otepääle minekuks ( ehk ma praegu Tartus ootan Otepää bussi jee )
Nüüd päris mitu päeva Laulukal käinud. Solgitorul sain backside boardslide lukku ja boxile peale üritan järjest rohkem kraade keerata. Ma avastasin ka seda, et boxil mu laud eriti ei popi. Mm , ja ma sain switchis sõitmise piisavalt selgeks, et suuta lasta isegi boxi switchis. Mulle jõhkralt meeldib onefooteris boxi lasta , boardslide ja 50-50 , see on lihtsalt nii mõnus :D:D Onefooteriga on asi nii et kui välja tulema hakkab siis enam eriti ei lõpeta.
Eile kõik laulukalt peaaegu kõik läksib Bastionile. Ma mõtlesin, et no pole kordagi käinud et võin ka minna ja üle tsekkida ju.. Kikker flatti , väike box , madal suurem box. Sai seal sõidetud aga kuna hoogu eriti ei saanud ega midagi , siis hakkasime Bertiga Bastionil trippima. TEised poisid tulid ka järgi. Seal oli see handreil mida PiuPau kutid ka lasevad. Poisid nagu tardusid selle reili ees, nad isegi ei mõelnud proovimisele mulle tundus. Mina vaatasin lihtsalt, et see paistab kõva reil olevat ja seda peab surely proovima. JA tegin ära , tegin mitu korda ära. Räige adrelaks tuli. 
Eriti elu on lill tunne oli peal :D A ühekorra feilisin räigelt . hakkasin klappi täpselt enne reili kõrva toppima ja sjuke feil . püksid- 3 korda jalas olnud , katki peopesas auk ja reielihasel ühel sees mingi veritsus ja teine lihtsalt sinine, a no kõva :D Ma ei ütle midagi halba, see on parim reil , mida ma Tallinnas lasknud olen! 
Igatahes ma kuni reedeni Otepääl ja laup Bastionil , et siis , nägudeni tsikid ! ;)

2 comments: