Tuesday, March 17, 2009

Latvijas championship

Reedel startisime Riiga: mina, Rebu, Maria ja Kadri. Riias saime kokku Ivika, Gärreti ja Edgariga, kes tulid Zagarist sõitmast. Nad olid küsinud mingil tüübil ennast hõustida, nii siis läksime sihukesse linna nagu Tukums. Seal kohtusime Krisiga, vaatasin mingi lauda taoline asi ees, et kas seal peakski ööbima. Ja täielik ulme, seal laudas oli skeitpark, kus parajasti oli skate event käimas.
Kohe tulid welcome drinksid ja tasuta red bull. Siis tiriti mind kuskile mikrofoni taha, ma ei saand vabsee aru miks ja algas üritus naistele. Pidime Kadriga hüppenööriga minuti jooksul nii palju hüppama kui sai. ajukas:D
Edgar võttis rula ja hoidis Eesti au kõrgel.
Võistlus oli siis sihuke, väike skate jam ja siis õllejoomisvõistlus, väike jam ja õllejoomisvõistlus. A ma peaks mainima ka et kõik see toimus öösel!
Ma olin suht impressed:)

Eniveis ööbimine oli siis mingi klubi backstage's...ajuvaba, kuna me sinna ei mahtunud siis läksime Milzkalnsi edasi ja ööbisime mäel.
Hommikul kuulsime kuidas pidu kestis kella 7ni hommikul ja seal backstages magamine eriti vist ei õnnestunud.

Järgmine hommik!

Ma magada eriti ei saand, kuna olin suht haige. Ärkasin kell 8 ja läksin registreerima. Naisi oli võistlemas nii palju, kokku 19. Neil on Riias lumelaua kool nagu kuulsin, lendasin suure bussiga kohale. Hull teema.
Kella 10 paiku jõudsid kohale Brit, Holden, Visnap, Vilumaa ja Siim. Treening kestis tund aega. Rada oli päris äge minu arvates 4 hüpet järjest, 2 keskmisel 2 nokka. Bokse oli ka ikka päris palju seal ja saigi teha nagu 2 erinevat laini- hüpete oma ja bokside oma.

Nii mina olin siis kõige esimene võistleja...juhei. Esimene run läks metsa kuna kukkusin 2 hüppes ja muuks enam hoogu ei saand. Teise runi tegin aint hüped, kuid viimasest suutsin ka kukkuda. Kolmandas runis tegin esimesest bs 180 ja siis sõitsin bokse, millest viimase boksi peal suutsin ka kukkuda. Suht fail.
Teistest- Ivika rebis bäkkarit ja kindlustas koha finaalis. Britil ei läinud ka kõige paremini, kukkus ka kahjuks.
Visnap ei saanud hüppeliigese pärast üldse võistelda. Poisid muidu olid supertublid ja said kõik finaali..äge!
A jaa osad läti naised sõidavad päris hästi, eriti Kristine, eriti hea stiiliga, silm puhkab lausa.
Lõpptulemused siis: Ivika 3. koht ja Holden 2. koht
Teiste tulemusi ma kahjuks hetkel ei tea.
Mainida tasub, et võistlus korraldati ilma ühegi sponsorita, nii et võita sai ainult au olla läti meister, mida eestlased olla ei saa. Väga chill ja no stress võistlus oli.

Rohkem infot siit: http://www.sniegaklubs.lv/news/article.php?id=39826

Pühapäeval sõitsime Zagaris, kus tahtin airbagi proovida, kuid kahjuks jälle ei saand, kuna mõtlesime enne parki sõita. Kui airbagile tahtsime minna, oli see tühjaks lastud, kuna piisavalt kundesid ei olnud.

Läti pargid on siiski siiski minu arvates meie omadest paremad, rohkem obstaakleid.


Rohkem pilte: http://picasaweb.google.com/kristiin.oja/RiiaMilzkalnsZagarkalns

1 comment: