Sunday, March 29, 2009

Kuutsemäe kunn!


Nii kodus panime kostüümed selga ja kiirelt mäele, olin siis sihuke hipi vuntside ja fanellsärgiga, ma omast arust nägin päris hea välja. Mäel oli päris imelik kostüümiga sõita, pole sellist tunnetust. Tegin paar niisama runi ja siis mõtlesin, et proovin hüpet. Hüpe viskas kohe jalad alt ja panin ikka kõva laksu otse seljale. Õnneks oli seljakaitse siiski ainuke, mida too päev kandsin. Selline valu lõi selga, nii et teadsin kohe, et tartusse minek. Kui kiirabi autos olin, liitus veel minuga väike suusataja Mario, kellel oli väga jõhker peapõrutus ning hiljem selgus, et veel verevalum aju juures nii et jääb nädalaks haiglasse.
Niisiis minul on mingi 2,3,4,5 lülisamba ogajätkete luumurrud ning mul peab mingi side seljas olema 2 nädalat ja 6 nädalaks kirjutati valuvaigisteid, naisss.
Eile sain süsti tagumikku ja kannatas päeva ära olla, aga täna on mingi massive valu, damn it!
Ma mõtlen, et ma juba nii vana, et hakkan nüüd hoopis abielluma ja lapsi tegema, haha!

7 comments:

  1. Oi oi kui halvad lood :S:S:S! Millisest hüppest täpsemalt asi nihu läks ja kas seljakaitse vapsee ei aidanud, kui nii massive trauma? :O

    head paranemist!

    ReplyDelete
  2. esimesest hüppest, mis oli mõned päevad varem ümber tehtud järsemaks ja kõrgemaks, et lennutas päris korralikult.

    ReplyDelete
  3. Kallis harakale valu, varesele haigus!!!

    ReplyDelete
  4. see viimane on sul küll hea plaan:D

    ReplyDelete
  5. muidugist, tegelengi nüüd mehe otsingutega sõitmise asemel, haha

    ReplyDelete
  6. Aga mis Reimpsist siis sai, te enam ei käigi?

    ReplyDelete
  7. hahaha...my personal life blog....äkäää...ei

    ReplyDelete