Sunday, March 22, 2009

OORE .

Tervist

Käisin Rootsis suuskamas , Oores . LAupäeval , ehk 14. hakkasime tartust sõitma, laeva peal nägin hästi palju tuttavaid ja juurde sain ka tuttavaid . Igal juhul. Pühapäeval jõudsime mingi seitsme ajal õhtul ooresse ja sõita tollel päeval ei saanudki kuna tõstukid pandi pool kuus kinni ja suht vässu oli ka nii et mõtlesin esmaspäevaks välja magada . Esmaspäeval avati tõstukid kell üheksa ja mina olin juba pool üheksa mäel . Esmaspäeva kõige positiivsem sündmus oli see et mu isa suutis rahakoti ära kaotada ( õnneks otsis ta ennem piletid ära ) niii et meil polnud kuni reisi lõpuni üldse raha . teisip - neljap sõitsin iga päev parki , park oli ülipöörfi , ma pole elusees paremas pargis sõitnud, ükskaheksat ei suutnud ikka ära keerata , aga boxe sõitsin küll . Puudrit sõitsin ka . puuder oli mass . reedel sõitsin ainult natuke , sest meil oli vaja asju pakkida . Ilmast niipalju et viiest sõidupäevast kolmel sada lund ja poolel päeval oli päike . Kukkumisi ka väga palju polnud :D , ükskord kukkusin boxi peale nii et külg on täiesti sinine ja mingist kikkerist lendasin sabakondi peale nii et pool päeva ei saanud kõndida ja selg ka valutab aga see kõik on täiesti normaalne . Varsti tõmban pildid ka ära siis saate neid ka spekata ;)

10 comments:

  1. Ja miks on tiimis pliks, kes 180 ära ei keera?

    ReplyDelete
  2. ta pole ju tiimis

    ReplyDelete
  3. to Anonymous : olen küll ju tiimis ja küll ma varsti ära keeran , flatis keeran , küll kikkerist ka varsti ära tuleb ;)

    ReplyDelete
  4. Päris vaffa suusatiim teil neiud:). Pole ühtegi kuutsemäel näinud midagi tegemas, okei söömine ei käi selle hulka:).

    ReplyDelete
  5. no kertu kertu kertu,nii need asjad ka nüüd ei käi kui eesmärk seatakse sis tehakse see ka lõpuni,mitte ei käida vahepeal isa rahakotti otsimas vms asju tegemas,eesmärgid tuleb täita,ja juba tiimis , ma arvan et mu koer teeks ka suuskadega 18 ära!

    ReplyDelete
  6. flatis keerad?
    see, kui sa ennast seistes ümber pöörad, ei ole 180na.

    ReplyDelete
  7. Mis sa seal pargis ka tegid need kõik päevad :D?

    ReplyDelete
  8. kle kertu,flättis 18 keeramine ei lähe 18 alla see ju pmts sama kui mingi 102 aastane mutt keerab kuutsekal flättis 18 ja on kohe plaksti tiimis

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. kõik te Anonymousid olete suht feilid , kui te kommenteerida julgete äkki julgete öelda ka kes te olete ? Ma ei pe tiimis olema kui keegi seda ei soovi. Ma harjutan ju , aga näed ei tule välja, mis ma teha saan ? , suusatamine ei ole mul hetkel kõige tähtsam asi elus. Mulle meeldib suusatada, väga, aga mul on hetkel tähtsamaid asju. Las teie koerad ja vanamutid keeravad neid ükskaheksaid, ma arvan et nad oleksid tiimis väga tere tulnud.

    ReplyDelete