Wednesday, March 4, 2009

Bullshit Bingo !

Mu lemmik mäng on see Bullshit bingo! - saab igal pool mängida - kõige ägedam on ikka kui oled kuskil tähtsatel koosolekutel.

No nii reedel saime teada, et laupäeval minek Otepääle.
Hommikul ronisime autosse, vajusid silmad kinni- jäin magama, Ärkasin kuskil ennem Tartut ja TOHOHHHH ! ... NII PALJU LUND MÄRTSI ALGUSES ... paljud autot olid kraavides kinni, paljud autod sõitsid jube aeglaselt .. Otepääle kimades oli seal veel rohkem lund .. Tallinn - Otepää tee venis venis 4 h läks aega.. siuke lume torm oli .. PUHAS puuder.. Jõudsime munakale kus oli juba finaal käimas .. päris mõnusad hüpped olid .. Rääts siis viskas ka vempu oma tsikliga.. Ma ei ole otepääl kunagi nii palju lund näinud ... njamm
Läksin mäele sõitma .. suusad kohe üldse ei libisenud, panin määrde peale libises veidi paremin .. sai natukene hüpatud sellest dropi hüppest, maarjaga ehitasime selle noka natukene ülessepoole muidu ta ei viskanud kohe üldse ..
nii kaua kui nokk jäätus ja tahtkus siis mõtlesin et sõidan niisama mingit hüppe runni. Kurat kukkusin esimesest peale boksi hüppest. Tundsin, et miskit on väga väga valest - hingamine paigast ära ja Õlg . Kurat see Õlg ... SEE JÄI ette.. sõitsin trahtrisse alla et puhata ja aru saada mis toimub.. Revo Ja Ain kutsusuid mulle kohe kiirabi .. valu oli päris hull .. Sõin 3 500 valukat ära. Kiirabi tuli - näppis vaatas ütles, et võimalik et katki kuid nad ka ei tea, et peab Tartusse ronima .. Ei viitsinud mina sinna minna ... (vale tegelt) SIIS ANDsid nad mulle veel mingi tablakaid . poole tunni pärast ma olin nagu turbo jänes, midagi ei valutanud ja oli vaja tegevust saada. Läksin siis plikasid filmima. Munaka päev lõppes - Õhtu algas suure pauguga . PIDU HELP-is päris mage party oli.
Hommikul ärgates oli päris suur valu õlas - aga noh kodus ei viitsinud passida läksin ka piffidega mäele, et neid filmida.. Piu Pau kaader oli kohal ja Lohh ( Vuntsi Ott)
pifid said hüpatud ja "BOXERIT" :D sõidetud ! :D Jälle päev oli korras neil - minul mitte. Õhtul läksime Tartu haiglasse. Ilus arst näppis mind veidi -üks pilt - ja oligi teada, et õlas kild väljas .. Bulllshiiiiiiiiiittttttt . 3 nädalat käsi kaelas ( kuigu täna on päris hea nagu juba olla )
Eile käisime Kristiiniga, Marliisi ja Biancaga valgekal - pifid hüppasid ja mina filmisid .
mul on vist hooaeg läbi. ma looda väga et mitte sest tahaks ikka Levi sessionile minna hooaja lõpus..

cheeers ja take care !

2 comments:

  1. äkki paraneb sama kiiresti ära nagu teie kipsis jalad :)

    ReplyDelete
  2. Ai kui kahju sinust Naata...

    ReplyDelete