Tuesday, February 3, 2009

3.fevraal

Staroova ka minu poolt.
See hooaeg Kuutsekal palju käinud, Rootsis olin 2 nädalat mõnusa -28 kraadiga ja laulukal peale kooli sõitnud.
Eelmine reede laulukal juhtus selline asi, et ma ei viitsinud lauda sõita.. Võtsin siis sõbralt suusad ja tegin nendega mingi 180 , kaal oli vale ja enamus kordi maandusin ühe suusaga. Aga kui ma ei eksi siis 2 korda maandusin isegi kahe suusaga, suutsin isegi fakiest tagasi pöörata, yay.


Täna jälle sai siis laulukal käidud. Emme ütles, et ma ei pea kooli minema, seega ma läksin hommikul ärgates pmts kohe Laulukale. Olukord polnud eriti kiita, reil oli tõesti tõsiselt kaugel kikkerist, ei hakkanud isegi riskima proovimisega.
See kopavend ajas seal allpool lund kokku(: Mõtlesime sõbraga, et äkki on ta nõus suurema kikkeri ette ka veits lund lükkama,et see kauss ära täita, aga kus sa sellega. Igatahes välja olid juba tõstetud 2 tünni, rainbow ja snikersi reil. Juba aeti keskmise osa juurest inimesed ära ja öeldi, et sinna hakatakse kohe lauaparki tegema. Niiet äkki saab lähipäevadel juba reaalsemalt sõita...
Täna harjutasin sellest väiksemast kikkerist bs180. Algul tegin nii, et maandusin switchis. Aga kuna switch ikka minu jaoks suht võimatu, otsustasin, et oleks ikka õigem switchis peale sõita on vähemalt parem maanduda. Käras päris ära juba, oleks suurema maandumine korras, oleks suuremast ka võinud teha, isegi 360 oleks tahtnud proovida.
Sõitudeni!

1 comment:

  1. ei ole nii...eriti äge et midagi juurde tuleb, ma kohe varsti lähen sinna!

    ReplyDelete