Monday, February 23, 2009

Huumorit nabani-suusks vs lumelaud

Hei..Täna sai ikka nii nalja mäel.Nimelt käisime testisime Nataga lauluka täna üle-pääris mõnus oli seal..sinna on 6m box toodud, mis oli super seisundis,libises hästi ja kikker oli mõnus,loopis kenalt peale. Keerasin boxil mingi 1080 ära :D tsipa faililt küll, sest nata tõmbas kõrvalt mulle käega spinni sisse aga no ikkagi pole paha ju.Nüüd asja juurde ka.Kuna Nata jaoks tundus see kikker boxist liiga kaugel ja liiga madal, siis tõestamaks, et ta lendab ilusasti boxi peale välja ja ei kuku, panin ma Nata suusad alla.Jah just täpselt, mina, kes on elus ainult 1 korra suuski all hoidnud, läks boxi sõitma :D No ma nägin suuskadel ikka nii pede kui pede välja :D Aga jah ma sõitsin boxi ära ja mitte sugugi halvasti, täiesti 5 korda sõitsin oma X jalgade stiilis:D Tõestasin siis Natale ära, et noh polegi nii hull ju :D Huumor huumor.Aga Nata sai asja jumala käppa ja lasi seal nagu vana karu ise, 90 keeras puha ja. Riputan mõned pildid ka ülesse, et ikka asjast ülevaade oleks :D
Ega Natalgi slide laskmata jäänud :D








Veerpalu enne finishit :D
Stiili eest 10 punkti no!!!





No comments:

Post a Comment