Wednesday, February 18, 2009

Munakas

Tõsise tööinimesena:) pole mul väga aega olnud mäel käia, aga siiski siiski. Sõbrapäeva hommikul sain kutse Munakale. Kutid (Ott, Visnap, Kents) sooritasid Ivo valvsa kaamera ees imevigureid, mäel toimus järjekordne Snikersi lauakool ja ilm oli mõnus:) Niisiis saigi alustuseks ila tilkudes kuttide hüppeid vaadatud. Oleks ma ka nii andekas:D Mõne aja pärast sai kuttidel mäest küllalt ja nad läksid Ivo manu sõbrapäeva söömaaega ja pokkeriturniiri korraldama. Mina jäin paariks tunniks mäele. Teabmis hullu ma muidugi korda ei saatnud, sest mägi oli noori osavaid õppureid täis ja küll olid nad boxi, küll väiksema hüppe juures. Ei tahtnud oma "andega" eputama minna:D hahaaa:D Nii saigi enamuse ajast Abivajava Jussi emaga lobisedes ringiratast sõidetud ja niisama karatud, no et ikka lihaseid tulevasteks võimasteks sooritusteks treenida:D
Ahjaa! Mäel nägin Kaia't, vist:D A tere ei julgenud öelda, äkki polnud ka:D

Aga nüüd on nii, et mul on tulemas 2 vaba päeva ja ma kavasten mõlemad päevad mäel "hullu panna". Lihased ju treenitud:D Ja kui keegi mind mäel ära tunneb võib vabalt varukast kinni haarata ja minuga liituda:) 

Ps!  Tartus sajab praegu eriti ilusat laia lund:)

Tervitused,
Eeva

4 comments: