Thursday, February 19, 2009

Lumi tuli maha ja valgeks läks maa..

Nii siis otsustasime midagi ehitada , et nädala sees ka tegevust oleks. Eile käisime kohta otsimas kuhu mingi kikker ehitada ja Kälveril on suvest mingi reili teema ka seal tegelikult, aga mina toda eriti ei julge proovida vist. Koht leitud, labidas kaasa ja läksime täna ehitama. Mina muidugi enamus ajast looderdasin ja passisin niisama kui Kälver lund kokku lükkas ( meeste töö ikkagi =) . Kuna praegu lumi eriti kokku ei hakka siis pidime jõe äärest vett tooma, vast jäätub homseks ära natuke. Õnneks on tee peal ilusti lumi maas , panime atv-le nööri külge ja sain mõne kilomeetri lõbusalt järgi lohiseda. Sõita oli päris äge, aga kui oleks veel selline lumi maas nagu mõned kuud tagasi oli saaks põllu peal eriti mõnusalt sõita, aga mida pole seda pole tuleb leppida sellega mis on =D. (Kui eile asja uurimas käisime suutsin ma muidugi sinna jõkke sisse ka kukkude, juhuu). Sõidutasin Kälverit ka paar korda ja läksimegi koju ära. Homme homme homme saab sõitma minna! Pilte ma muidugi panna ei saa , sest nett ja kõik selline pärineb ürgajast.


Kui on viitsimist siis siit saate paari kuu tagusest Norra tripist väikest kokkuvõtet vaadata. (Minu poolt on nukki hüpped ja muidu mäsad =D ) http://www.zapiks.com/click-click.html





No comments:

Post a Comment