Thursday, February 12, 2009

Snowangels Snowcamp!

Hei!

Paljudele olen vist rääkinud, et võiks väikese 2 päevase camp'i teha. Sõidaks näiteks Zagarisse, kus on korralik park ja big air bag. See tähendab, et ühe öö oleksime hotellis. Kuna vaatasin, et selline vaba nädalavahetus, kus ei ole võistlusi on 28 veebruar ja 1 märts.
Hind ei tohiks tulla kallis ja natukene sõltub sellest palju meid on ja kuidas me sinna lähme (ehk siis kas meil on vaja võtta buss jne)
Tahaks kõigepealt kõikide teie arvamust, kas oleksite tulija ja mis te kuupäeva osas arvate?
Palun kirjutage kommentaaridesse, mis te arvate!

14 comments:

  1. Oh, päris hea mõte:O

    ReplyDelete
  2. kui hind ja buss ja ajad oleksid kindlad siis ma saaksin uurida , präägu vanemad ütlevad et ei tea , vaatame. Aga kuupäev on suht hea ;)

    ReplyDelete
  3. Kui muidugi nüüd sõiduks läheb, kas teile mingi 6.03.-07.03. paremini ei sobiks:(?
    Ma pean 28. tööl olema, aga tahaks hullult tulla:/

    ReplyDelete
  4. Asi on selles, et siis on eesti meistrikad ja paljud tahavad kindlasti sinna minna:)

    ReplyDelete
  5. Damn, okei, ega midagi.
    Next time:):D

    Pisike.

    ReplyDelete
  6. Oleksin ka tulija:)
    ja meitrikaid tahaks näha jaa...

    ReplyDelete
  7. kui ma põlved selleks ajaks sõida kannatavad, siis tuleks ka heameelega:) aga ma ei oska seda kahjuks ette ennustada, aga loodame parimat

    ReplyDelete
  8. dammn , sain just teada, et mul on 28 eesti u-17 koondise trenn ..

    ReplyDelete
  9. samas võime selle ka järgmisesse kuusse lükata, pakkuge välja, millal sobiks ja millal tahaksite...

    ReplyDelete
  10. Kui järgmine kuu saaks, oleks super :)

    Pisike.

    ReplyDelete
  11. Ei sobi üldse need kuupäevad..

    ReplyDelete