Sunday, February 22, 2009

šoppp šoppp

Päris mõnus esmaspäevast - reedeni käisime igapäev Valgehobuse mäel.
Mõnusad kikkerid ikka seal.. Kolmapäeval ma hüppasin endal suht jala imelikuks & neljapäeval pidin olema filmija ja fotograafi rollis. pole hullu - mõnus oli ikkagi aga veidi külm.
Reeede oli vast kõige mõnusam päev seal üldse .. sain kuidagi touchi kätte suurtele hüpetele - paar korda läks nukki aga siis sain selle õhus olemises kartusest üle ja hakkasin üle nuki lendama - MÕNUS . see hüpe oli vist mingi 5-6 m.
Laupäeval käisime Raplas x-gamesedel .. ma ei võtnud siiski osa kuigi oleks täiega tahnud - sest ikkagi terve eelmine nädal olin harjutanud suuri hüppeid .. aga ei võtnud osa sest seal oli see hoovõtnu pukk nii järsk et siiski jäi mul minematta. aga üks piff Elina proovi hüpetes maandus seal kikkeri alla kohe flätti ja ei võistelnudki. aga muidu täitsa fun päev oli .. Päevag vedas ka - päike paistis.
Täna me Maarjaga käisime Laulukal, tahtsin seda tillukest reili proovida aga kahjuks oli see sealt ära võetud ja toodud juurde 6 meetrine box. Maarjale andsin käega spinnimisele hoo juurde - hullult vinge oli vaadata kuidas ta spinnis seal peal. Mul oli mingi loll foobia et ma ei lenda kikkerist boksi peale välja ja jään suuskadega kinni . maarja võttis laua saapad ära ja võttis mult suusad ära :D ja maarja läkski sinna ise seda boksi proovima minu eest :D vinge - maarja oli ennem seda ainult 1 korra suusatanud .. ta isegi ei oska pidurdadagi ja juba ta oligi boksi peal 5 korda sõitis .. no niii nüüd pidin mina suusad tagasi jalga panema ja ise boksi peale minema .. pöörfi sain foobiast üle ja nii ta läksiki .. terve õhtu pooliku sõitsin boksi . teise korraga hakasin juba seda 90 kraadi tegema et küljega boksi peal .. päris mõnus !!! - aga kurat ei oskanud tagasi maapeale tulla ja õieti maandud siis panin koguaeg peale boksi sõitu käsna ...
aga muidu tore pühapäev oli . Homme vast jälle laulukale seda boksi jibbima ja äkki teisipäeval valgehobusele .. või siis äkki homme õhtul otepääle ... ;)
cheeers seniks
Maarjast vist ei tule kunagi fotograafi :D

suksu mägi

No comments:

Post a Comment