Thursday, February 19, 2009

Kaks nädalat hipi elu kulla sees!

No tere pihvid ja kotletid. Siin juba ähvardati tiimist välja visata kui siia midagi ei kirjuta , nii ma siis suurest hirmust kriban siia oma hulludest seiklustest :DViimati kui siia kirjutasin oli minu teada 30.jaanuar, päev enne Slovakkiasse sõitu. Nii ma siis 31.jaanuaril slovenskade poole plaanide kohaselt nädalaks startima hakkasin. 24. tunnine bussi sõit oli kohutav, seda teab vist iga teine, aga õnneks olid abiks jägermeister ja vana tallinn mis tegid bussisõidu pehmemaks.Nädalake sai siis sõidetud,joodud ja muud hullusid tehtud. Pargid olid kahes keskuses super luksid-Jasanasse oli see aasta mingi super pikk ja hea park ehitatud ning Ruzomberokisse oli vähekene tagasihoidlikum kuid siiski väga mõnus.Sai ikka korralikult boxe libistatud. Puudrit oli mõnes kohas ikka``munnini`` nagu kombeks öelda :DAga no mis ma siin sellest väikemehest ikka räägin, lähme ikka kohe sardelli juurde jutuga. Viimasel päeval kui siis kodu poole liikuma hakkasime ja viimast suusakeskust külastasime siis juhtus NII. Kuna eelmine päev sai kõvasti tina pandud, siis sellest mäepäevast Jasnas ei tulnud midagi välja.Istusime väikse seltskonnaga all ja kütsime aga õllesid sisse.Ütlen ausalt, ega maailmast enam aru ei saanud. Ja siis juhtuski see, kui meie kõigi sõber Margus Otsa hakkas mulle auku pähe kaevama, et Austriasse on võimalik tulla edasi jne. Muidugi silme eest tõmbas mustaks ja olin suht kohe nõus.Aga probleem oli selles et pidin ju esmaspäval kohe tööle tagasi minema.Helistasin siis bossile, kes mind pikalt saatis ja mina muidugi omakorda teda.Valida oli kas töö või lumelaud,no valik polnud ju ometigi suur.Tegime veel mõned õlled ja siis juhtuski see kui juba rongil olin ja Austria poole sõitsin.Hommikul võttis siis buss meid Viinist peale kus oli peal ka Nata.Muidugi surus ta mulle kohe Pinacolada nina alla, ja siit me trip alguse saigi.Ütleme nii et kõik see nädal Austrias oli midagi väga hullu. Nata on siin juba üht teist rääkinud, et ma ei hakka siin copy paste tegema. Elasime ikka hullu hipi elu, sõime praekartuleid, nuudleid ja SAIIIIIAAAAAAA :S õkkk...Jube iga hommik sai ühte ja sama asja-saia,pasteeti,müslit,salaami vortsi :S Muidugi hipid tegid iga hommik endale sännud mäele kaasa, mis ikka päeva jooksul kotis ära jäätusid:D Ei aga elu oli muidu nagu kullaauk. Party every night! Vahepeal jõime seal ikka ennast täitsa segi.Öö kui Nata kiivriga magama läks ja kui üle aedade ronisime..Aga ühte ma ütlen-NEVER ärge pohmelliga sõitma minge, sest mäel olles tekib lihtsalt küsimus, kas mäed liiguvad mu ümber?Mayrhofneri Vansi park oli ikka üle kõige. Sai erinevaid boxe libistatud,hüpatud,pipe sõidetud-puhas kuld.Muidugi suutsin ma ka puudris kinni jääda ja 1,5h nabani lumes mäkke kõmpida.Üldiselt kõik läks hästi ja mu nädalasest tripist sai kahe nädalane trip :)Jõudsime kõik tervelt kodumaale tagasi ja sain oma töögi väikese karistusega tagasi räägitud.Nii et pihvid, kui teil tuleb kunagi valida lumelaua ja mingi muu asja vahel siis ärge isegi mitte kahelge!!! Ja kindlasti reisige Lumi.ee-ga ja te ei kahetse :D
Olge tublid!


Tavaline mäepäev(Slovakkias Burtoni park)

Puuuuuder...


Super luks Vans Penkeni park..muah



Ega voodidki katki keppimata jäänud



Hea soe ja turvaline tududa :D





3 eurot nägu..mmmmmmmmm :D


Viinis, kui meid peale korjati-siit sai see alguse

No comments:

Post a Comment