Thursday, February 19, 2009

ZSA ZSA ZSU ! Suksu mägi 3 päeva ja Austria

zsa zsa zsuuuu see on see liblika efekt kui lähed hüppese - see on nii mõnus ... oh well ...Mmm im bäck froom ouuuustriaa .. Päris mõnus oli ! :) ootan juba märtsi kuud, et sinna tagasi minna
Viimastel päevadel me Maarjaga laksasime Vans Penkeni park. seal ikka on niii mõnus park.
Ilmaga meil eriti jälle kolmapäeval ei vedanud sadas koguaeg paksu lund. Veidi ajas närvi tegelt - aga pargis oli see hea kõik maandumised oli pehmed. Läksin uduse ilmasga ühe kutiga puudrit sõitma .. päris skeeri oli tegelt . õnneks ma teadsin seda rada peast ja ei juhtunud eriti mindagi. vahepeal kui kaljud otsa said siis oli ainult lumi maas ja udu ümberringi KÕIK OLI VALGE. vahepeal ei saanudki aru kuhupoole minema pead. unistasin juba seal, et tahan koju minna ja kõik oma toa seinas mustaks värvida.. katus ikka hakkas suht sõitma selle valge värvi pärast.
Neljapäeval me ronisime mingi karauuli Maarjaga üks kutt oli meil soovitanud mingit head mäge kuhu oli vaja rongiga sõitta pool tundi . Mäe nime enam ei mäleta .. jõudsime sinna Maarjal oli huuge pohmakas rongis magas.. PARADIIIS oleme kohal ... see oli niii pöörfi mägi ... mõnusalt lauge ja mõnusalt palju puudrit ... ja mineee mis park ... BIG maama ! HUUGE HÜPPED . alati tegib zsa zsa zsu tunne ennem hüpet. kõditab veidi - mõtled mis parast maandumist juhtub :D...
nõme oli see, et sellel pargil polnud eraldi tõstukit . oli vaja parki ära sõita ja siis minna puudrisse ja ühele nõmedale mugulisele rajale ja siis sai tõstuki juurde. Siis me maarjaga läksime mingi teise tõstuki juurde ja saime üldse mäe tippu - oiii mis vaade seal tõstukilt oli - nägi kõik puudri rajad ära ja ronisime otsekohe muidugi sinna ... pöörfi day jälle !
Esmaspäeval siis kui ma juba eestiss jõusin läksin kahe kutiga valgehobuse mäele .. päris paradiis on sinna tehtud .. 4 ägedat hüpet .. harjutasin veidi airi - päris mõnus oli . Teisipäeval läksime jälle sinna Suksu mäele jälle harjutasin väiksed aire .. jälle oli nii mõnus .
no JA eile käisime ka plikadega - nagu Kristiini jutust juba lugeda saab - aga ma lisan ühe video ka juurde

Snow Angels - just easy jumps from SnowAngels on Vimeo.

Neljapäevane puudri laks.... :)

Local hipid laudruite hotellis

Pööri day ootame ski bussi

vans penkeni 9m big mama boks ..

Local wax room

Mõnus chill Maarjaga Hintertuxis ...