Thursday, February 19, 2009

tere

iiouuu , eelmine nv käisin kuutsekal, mõnus oli, alguses oli plaan ööseks ka jääda aga see plaan läks veits metsa. Mõnus oli see et ma proovisin lauda ja täitsa hästi tuli välja. Ma ei saa aru nendest esimese korra lauduritest , kes arvavad et suusatajaga on lihtsam üles minna, minu arust on just kindlam lauduriga. Ja muide , ANN-CHRISTINE'L ON MAAILMA KÕIGE PAREM LAUD. Ma tõesti ei saa aru mis värk selle lauaga on , ma olen varem ka proovinud , aga iga kord on mingi pool tundi üritatud püsti tõusta ja siis suusk tagasi pandud. Aga kuutsekal oli mõnus, nagu alati. See nv ilmselt uuesti minek, nii, et kui keegi mind näeb, siis tule juurde ja ütle jou (ma ei hammusta).
Kodus on mul sihuke vinge künkake. See on tõsiselt väike, mina sealt hoogu ei saa aga mu nelja aastasele õele täitsa sobib. Nii, et ma õpetan teda ajas peaaegu iga päev. Ehitasin talle väikse kikkeri ka.
Ja selle laagri kohapealt, et see võiks olla pigem 28-29, kuna 14-22 olen ma àres, aga ma tahaksin ka jubedalt tulla.

1 comment:

  1. Pane jah see väike sista kikkerit rebima! Ja ütlen ka siinkohal,e t reis kollektiiviga väljamaale võiks toimuda 28-29.03

    ReplyDelete