Monday, February 9, 2009

9. veeeebrhuarh

Joujou suusa-ja lauapiffid. Ma loen siin, et kes kus käinud on.. igatahes mitte Eestis. Ja arvake ära kus ma täna käisin :D. Trumpan teid üle või jaa? JAAA.. KUUTSEMÄEL KÄISIN! :D. ja teie räägite siin 2 meetrisest puudrist.. ja kuutsemäel oli ka Eesti feik puuder, vähe luks vä :D? Ja päike paistis ja nii palav oli, et jope kleepus naha külge.. aii mahe. Mis ma seal ikka tegin.. aitasin " esimesekorralaudureid " mäest üles, sest kõigil on 1 ja kindel põhimõte : " suusatajatega on kergem üles saada. " No eks ma ikka aitasin neid üles lohistada :D. Ja ise millega ma hakkama sain? Mitte millegiga, isegi 180 kraadi ära ei keeranud. Eile käisin koeraga väljas ja panin põlve peale kiilasjääle sellise matsu, et põlv nii sinine kui sinine - siit juba üks põhjus, miks jube valus oli :D. No loomulikult suutsin oma põlved ära põrutada ( idioot ) ja eks ma seal lihtsalt keerutasin ( puudris :D hahahah ) ja niisama kargasin hüpetes. 1 korra panin matsu ka ikka.. ja isegi mitte hüppe pealt, vaid lihtsalt seistes :) - Päev oli faking korda läinud!

No comments:

Post a Comment