Monday, February 2, 2009

tere tere ka minu poolt eriti lumisest saksamaalt!! või tegelikult kui ma aknast välja vaatan, siis ei ole üldse lund, aga seal mäel, kus me nädalavhetuseti sõitmas käime, seal sadas üleeile öösel paks pehme lumi maha, eriti mõnus. 150 km autosõitu ja kohal. park on hästi ilus ja tore. siin on sellessuhtes vähe parem süsteem kui eestis, et kui pargis tahad niisama sõita, siis pead eraldi pargikasutamispileti ostma ja tänu sellele on park iga kord megaheas korras. Kusjuures üle pika aja ei ole siin sellist talve ja lund olnud kui see aasta, ehk et ma olen õigel ajal siin :)

Talve alguses sain õnneks kohalikkude poistega(julian, felix, friedl, erik) ka tuttavaks, kellel on auto ja kes tahavad mind alati heameelega kaasa võtta :) mugav elu
Muidu on hästi tore! Palju ernevaid obstaakleid ja asju ja kõrvalt vaadates tundub ju kõik megalihtne, aga laupäeval mul nii õnnelikult ei läinud kahjuks. Proovisin siis lõpuks curved boxi ära, noh oleks võinud proovimata ikkagi jätta. Kukkusin eriti nutuselt, hüppasin boardi peale ja kant jäi kinni, sealt edasi põlvili boxile ja näoga ülevalt alla üle ääre lumme. Peaagu oleks isegi medikopter kutsutud, aga siis tuli vaikselt elu tagasi. Nüüd on põlved eriti ilusad tumelillad, silm sinine ja huul ka rullis.

Pühapäev oli selle eest aga megahea. Esiteks oli ilm eriti ilus, mingi -7'C, ööga sadanud paks pehme lumi ja päike!! Kõik asjad tulid päris hästi välja ja kukkusin ka veits vähem :)


liebe grüsse snowangels :)

Sandra

3 comments:

  1. Niii äge! Anna tuld seal!
    See curved box ongi hullult raske, peab raskust õigesti hoidma, ühekorra tegin ja mõtlesin et kindlasti iisi, vist panin ass slide lõpuni:)
    Aga hea, et midagi väga hullu sul ei juhtunud, sinikad lähevad ära:)

    ReplyDelete
  2. Ride hard, live easy! Thats the way to go, Girl!:D Saa põlved ka kiirelt korda! Kas muidu hobusesalvi võtsid ikka kaasa sakssa?? :P

    ReplyDelete
  3. hobusesalvi ma unustasin kahjuks, aga ma tulen juba 20. veebruar kuuks ajaks eestisse, siis saab!
    mu korterikaaslane õpib sporditeadust ja segas eile mulle mingi imerohu kokku, saab näha, kas saab asja ka või üldse ei saa :)

    ReplyDelete