Thursday, February 19, 2009

crääb into another wöörld

Ma siis ka viskan veits infi, mis toooimunud vahepeal on. Lätis, selles jumalikus Zagaris käsin 13 ja reeeeeede, mis oli täpselt selline nagu see kuri päeva olema peab: pööööörfiiii, mitte midagi ei juhtunud ja kõik oli äge äge äge. Ma siis mainin ikka ka veel kui hea see park ikka oli ja eriti ägedad olid veel need Liptoniposid, kes teed jagasid, eriti õigel hetkel tulid ja andsid topsi kätte! Khuul
.... Ja siis ma mõtlesin pühapäeval, et ma lasen kooli üle ja põgenen Otepääle ja veetsin Kuutsekal esmaspäeva ja teispäeva, mis kujunesid ka niiii heaks, et ma ei saa enam üldse aru, miks ma pean kusagil mujal kui lumel olema:D Harjutasin crääbe ja hüppasin niisama, kraade ei tahtnud nagu üldse proovida, jäised olud olid veitssss.
Ja nüüd ma lähen siis homme jälle Otepääle, et laupäeval Lindaga jõud ühendada ja Kuutsekale rokkima minna...missiiiis, et see park seal nagu väike jääauk on, ikkagi on äge:)....ja 24. veebruaril ma kahjuks pean Eestit reetma ja veedan päeva hoopis Lätis, Zagaris taaskord...oi kuidas tahaks juba sõita!
Piiiis!

1 comment:

  1. me tuleme ka ilmselt 24 lätti, saab kambaga kruiisida, hakkama viite miinust mängima:D

    ReplyDelete