Monday, February 9, 2009

väga hull Mayerhofen

Preagu siin istun hofis oma laudurite holli rider lounges kirjutan teile angelid blogi. ..

no niii ... kõik hakkas siis neljapäeval õhtul pihta .. korraldasime lumi.ee-ga eestlastele 5 märts Mayerhofenisse reisi. hull asi algas nii, et sõbranna mul Laivi pidi lihtsalt peale tulema Tallinnast, et me ta Pärnus maha viskaks( et no läheks vanemate juurde nädalavahetuseks ) ... bussis istusime jõudsime ennast juba suht täis tõmmata viinast, jäägrist ja veinist ... (: igatahes .. ma olin suht bussi üksinda kedagi ma ei teadnu..saime tagaistmelt kuttidega tuttavaks ja rääkisime laivile augu pähe, et ta tuleks meiega hoffi .. kotis olid tal ainult läpakas ajaloo õpik , sokid ja meik.. haha no normaalne .. laivi oli nõus pika sebimise peale nõus tulema .... Läit, Leedu, Poola, Tshhi oli ilgelt igavad.. surin vaikselt bussis ...
Poolat läbi sõites linnu olid mul silmad street spottide peal ... .. Poolas varsavis on jõhkralt igast spotte ja ägedaid hüpped ja betoon ääre... ei tea kas nad huvitav kasutavad ka neid ?!
no niii laupäeva õhtul jõudsime hoffi... ilgelt mõnus ja soe ... kodune tunne again .. vihma sadas õhtul .. aga see tähednas seda et üleval mägedes sadas mõnusat paksu lund ..
Jõudsime hotelli ... nimelt me ei ööbinud seekord tavalises hotellis... tutvuste kaudu saime sellise hotellis kus elavad ainult hooajalised laudurid /Suusatajad .... Mayhrofenis suht kesklinnas jõe ääres... pöörfi vaade mägedele... Hotell on ilgelt pull ... all esimesel korrusel on Riders Lounge .. kus kõik kutid ja piffid hängivad /chillivad siin .. joovad õltsi .. vaatavad filme, mängivad wiid ja laua jalkat ... oma dj on siin kes lasen kõige ägedamaid lugusid ... praegu ma siin just istungi ilget palju ILUSAID kutte on siin ... ma arvan, et nAISTELe on siin täielik paradiis
... ahjaaaa. Maarja on ka siin .. :D sõber oli ta kaasa võtnud slovakkiast .. tuli austriasse rongiga ... puhas kuld ikka et ta siin ...
praegu astus siia lounge üks kutt keda ma olen kustkil filmis näinud aga mul üldse ei tule meelde kus kohas .. no niii ... eilne päev oli suht kräpp aga samas ükskõik kui mõnus ... lund ja udu oli liiga palju ... aga samas koguaeg oli puudrit ... sadas päris paksu lund ... käisin eile mayerhofeni mäel .. parki kaemas ja niisama sõitmas - aga damn mitte ´m*nnigi ei näinud .. ja ilgelt sitt oli olla sest laupäeval me panime ikka täiega pidu .. käisime leges scotland yardis .. seal me nägin ühte eesti piffi kes ela innsbrukis - ta eriti ei oskanud eesti keelt .. ta arvas et ma räägin mingi hiina keelt :D
eilne õhtu oli suht rahulik .. tegime paar õltsi õhtul riders lounges, puhkasime silma ja olime niisama mõnusad ja läksime magama .. sest ilgelt väsitas ära meid see bussi sõit...
mmmm tänaaaaaaa. ärkasin ülesse kell pool 9 selle aja järgi ... tõmbasin meie paksud mustad kaardinad eest ära aknalt . PÖÖÖRFI. helesinine taevas ja päike .. ruttu hommiku sööki sööma ... ja jällle . kogu hotelli ilusad kutid oli all söömas ... jälle oli mõnus hommikus süüa kui silm puhkas .. :P
bussi peale, tõstkiga ülesse ja pöörfi ... esimesena läksime kohe puudrisse .. no puudrit oli vast mingi 2 meeetrit ... sst mu terve suusa kepp läks lume alla koos käega ... ... niiii mõnus oli ikka puudrit sõita aga ikka täiega väsitas ära ... siis läksin kohe parki ... pargis oli ikka sitaks asju .. igast hüpped ja üks kõik mis boks .. kõik boksid olid olemas mis ülde olemas on :D
maarjaga läksime kids line .. mingi hüpped olid seal 3 tk 5-6 käpiga.. hüppasime neid .. ja all oli ilget mõnus üks boks mida lasime .. ja corner .. aga üldse siin on see park täiega mõnus ... kohalikud localid lasid ikka mõnusalt aire.. homme tehakse selline asi lahti nagu see võistlus oli air & style.. et lendad ainult õhku ... mõnus ... esimesel päeval sime sõita ka Paipi... suht imelik oli esimene kord ikkagi suuskadega .. aga tuli ilusti välja .. kraadidega isegi hüppasin ..
Maaarja siin täna lasi ka ikka täiega bokse ja hüppeid .. igatahes korda läinud pargi päev korralikus pargis ..
nüüd siis lähme kohe pitsa ja pasta pleissi mamma mia .. ja siis tagasi hotelli.. meil on siin esimesel korrusel ilgelt äge pidu täna .. kus päris palju inimesed üle linna tulevad riderid ... üleeelmine aasta sain kuttidega siin tuttavaks need tulevad ka .. need ikka päris mahedad kutid ..aga okei ma siis kirjutan homme jälle kui pööörfi day mul oli ... :) seniks cheers ... ma pilte ei viitsi veel panna sest siin on ilgelt aeglane nett :)
musi

2 comments:

  1. nagu päris paradiis!!!
    alates 27. märtsist ootab mind kaa see sama paradiis, mmmmmm !!!!
    uut ilusat valget pehmet lund teile veel veel veel !!

    ReplyDelete
  2. 5 märts tulen ka sinuga pärnusse! Pange ikka täiega eksju onju! cheers ja musid-kallid!

    ReplyDelete