Wednesday, February 25, 2009

Viimased nädalad on kuidagi väga sõidurohked olnud, kuid kooli pärast pole olnud aega kirjutada siia midagi.
Laulukal jõhkralt paugutatud. Eelmine nädal lasin solgitoru sõna otseses mõttes põlvedega. Tagajärjeks oli see, et mõlemad põlved olid paistes ning üleni sinised(mitte et nad enam üldse sinised poleks), üks oli teisest 2 cm paksem ka :D See selleks , iga päev sai sõidetud ikkagi.
Nädalavahetusel Kuutsekal käisin mingi orksi kommuuniga. Eriti super seltskond! Tegime Porikraavi juurde metsa ise mingi kikkeri poistega. Kõvemad vennad harjutasid fronti, mõned korrad suutsid vist ära isegi teha;D Mul tekkis jälle see kummaline suusasõidu isu. Võtsin siis Kertult suusad ja lihvisin oma 180 jälle. Ma lubasin, et järgmine nädalavahetus teen 360 suusaga ära :D Õhtupoole sõitsime krossirada ja puudrit palju. Peale seda olid jalad tõsiselt läbi.
Pühapäeval ajasime praktselt kogu seltskonna sinna metsa kikkeri juurde. Filmisime ja pildistasime täiega. Väga väga kõva oli !
Teisipäeval läksin väikse köhaga laulukale, mõtlesin, et pole midagi, ega ma haigeks ju ei jää. Aga ometi istun praegu 38.4 palavikuga kodus.. Aga eile laulukal, no nii hea oli, mängisin sõbraga viite minni. Sellest, et ma teda võitsin, tekkis mul räige adrelaks. Ja nii ma siis harjutasin igast grääbe ja kraade. Seda kõike senikaua , kuni sträpp ära kadus. Kui varem olen alati someway üles leidnud, siis seekord mul niihästi ei läinud, paraku. Ajas tuju nii ära, et oli kohe kojuminek. Kodus kraadiklaas alla ja jesss, palavik.

2 comments:

  1. kuidagi on nii et kõik on vigased, whats happening..heh.

    ReplyDelete
  2. nojee , laulukal eriti luxid tingimused , ja mille all mina kannatan ?
    KÕRVAPÕLETIKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete