Tuesday, February 10, 2009

6 päev

No niiii .... mina jälle siin Hofist !
Oi oi ... eile läks nii suureks peoks ära meil siin all riders lounges. Siin oli täielik vuntsi pidu, kutid käisid ja joonistasid habemeid, vuntse ja bakke kõikidele... ma veidi algul olin kaine siis küll ei lasknud ennast sodida.. lasin näppu sodida – hitleri vunts... natukene rummi sai joodud ja siis lihtsalt ründasid ja joonistasid mulle need ägedad vuntsid ... full house oli . kõik laulsid karaoket.. täis peaga ma arvan et ma olen kõige ägedam laulu lind ever ja mõtlesime, et võiksime ka karaoket laulda ja valisme Gnarls Barkley – Crazy loo välja ... TÜRRR ... see laulmine täis peaga oli vist kõige jubedam üldse ... kõik naersid ja plaksutasid J
Peale sedea hullu partyt läksime kuttidega Scotland Yardi õllekasse... seal oli täiega igav ja tulime sealt ära, sest kõik olid ikkagi siin Riders Lounges. Üritasime koju saada short cutiga .. aga krt täiega Feilisime. 2 aastat tagasi me ühe kutiga tegime sealt short cutti aga nüüd oli sinna ehitatud maja ette.. Mina, Laivi ja Maarja ronisime üle kolme aia vist kuskilt, Laivi pani täiega selili ... siis meil oli lihtsalt kõikidel naeru kramp. Koju jõudes ma ei mäleta mitte midagi. Piltide järgi võis näha, et ma jäin magama kiivriga.. haha
Pool 9 äratus again ... no kohe üldse ei viitsinud voodist ülesse tõusta- nii halb oli olla.
Tuuma pohmell oli täielik + veel ikka veel natukene purjus ka ikka .
Läksime Tuxi mäele. Bussis oli ilgelt keeruline olla sest Tuxi tee viib sinka vonka ... süda läks väga pahaks mul ikka .. Jõudsime kohale tõstukiga ülesse ja tippu .. poole mäe peal oli päike ja tipus oli täiesti udu ja lumi ... nagu tavaline tux talvel ikka. Tuult oli kujutage ette tipus 36 m/s ... väga hullllll ... sõitime tipust alla poole .. õnneks enam tuult polnudki ... hakkasime sõitma allapoole Maarjaga .. no katus täiega sõitis .. ÄRGE MITTE KUNAGI MINGE POHMELLIS MÄELE .... sõitsime alla .. selline tunne oli nagu oleks nii, et ise seisad kohal ja mäed liiguvad.. ma ei oskagi seda kirjeldada... igatahes väga halb oli olla ... tegime paar runni ja läksime sööma ... Puudrit väga ei saanudki sõita .. sest laviini ohu tuli põles ja ei julgenud eriti minna puudrisse.. sõitsime neid pikki runne niisama ... Mingit kaiffi täna mäelt ei saanud.
Nüüd hoian ennast täna õhtul veidi tagasi .. joon siin lounges latet .. parandan tervist .. sest homme tahaks minna Mayrhofenisse parki sõitma .. Loodan, et homme on ilus ilm. Kõik kohalikud ilmateated räägivad erinevat juttu... siis nagu ei oskagi arvestada kuhu mäele minna.
Seniks cheers ... siin on ikkka väga mõnus ...

No comments:

Post a Comment