Wednesday, February 4, 2009

Ahoi!

Rõõm näha, et lumepiffid liituvad ja teevad midagi ühist. Kihvt on lugeda teiste saavutustest ja on lahe, et nüüdsest on olemas koht kus saab oma tegemisi jäädvustada ning neid teisetega jagada. See mõjub väga positiivselt ja innustavalt:)

Endast niipalju, et see hooaeg on mul siiani möödunud peamiselt Munakal taarutades. Kuigi mägi on superluks, kõikvõimalikke nukke, hüppeid ja bokse täis:) Pealegi on sinna lihtne ka peale tööd minna, asub mõnusalt lähedal. Kui eelnevatel aastatel on ikka kõiksugu hüppetesse ja boksidele ronitud siis sel aastal pole ma otsa veel nii lahti saanud. Olen võtnud asja suht iisilt:D Aga Munaka nukid ja väiksemad hüpped on küll kõik üle lihvitud:) Kahju, et mul pole pildimaterjali, mida teiega jagada, nimelt puudub mul oma isiklik profesionaalne fotograaf:D

Plaanidest niipalju, et reedel liitume Kadiga ja sõidame Otti. Kas Munakale või Kuutsekale, seda veel täpselt ei tea:) Ja TEIE, austatud SnowAngelite, eeskujul tekkis mul just isu minna lauaga linnapeale hullamiskohti otsima:)

Tervitused!

No comments:

Post a Comment